bloglovin bloglovin

A.D.I.D.A.S.

Sommartider hej hej, sommartider! Jag tänkte då skriva lite..
Jag som är en sådan fenomenal skribent skulle kunna skriva en novell här och nu, men jag är för slö för det..

Imorgon är Dagen D, vi ska framföra vårt eos projekt som vi har hållit på med i ~3 veckor.. Först genrep för skolan. Vet inte om tvåorna och treorna får kolla.. Det hoppas jag iallafall! Sen är det för allmänheten 19:00, i lärkans aula. Det är bara att komma! :)
För min grupp har det gått bra för. Fick en riktigt bra grupp, däremot vet jag inte hur det har gått för Jack och hans grupp.. Jag har iallafall 0 repliker, jag ska dansa som ett fån till något dunkadunka crap, sen ska jag spela denna på gitarr.

Ny predator film på ingång tydligen..



Otroligt, han fick till och med en autograf :(


Nu kan metalheads flina åt rubriken..

// John

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0