bloglovin bloglovin

Allmänt Babbel från John

Berättar väl lite om dagen eftersom det är intressant? O.o
Vårat schema på fredagar suger rätt hårt.. Dagen börjar med datakunskap. Alltid roligt att lana Quake 3 och kolla facebook i en timme. Sen vidare till Samhällskunskap, som oftast är ett av dom tråkigaste ämnena. Men lyckligtvist ska vi ha valfri redovisning om Woody Guthrie! Jag, Oskar och Mikaela ska alltså framföra en låt med Woody Guthrie som heter This is your Land och vi ska "snacksjunga" om honom medans jag spelar en fin melodi på gitarr. Bättre än så blir nog inte en redovisning :D
Sen vidare till Matte och Naturkunskap..
Tar det snabbt!
Matte = Rita, lyssna på musik och fundera på hur fan man tar ett Cadd9 på piano.
Naturkunskap = Se på film/Sova
Sen blev det KLÄTTRING på idrotten! Så SJUKT roligt! Älskar att klättra, även fast det visa sig att jag är lite höjdrädd. Men det var inga problem, kanske kommer någon bild i framtiden, ifall kamerakvinnan sätter sig vid datorn någon gång...
Jack kunde icket vara med :/ vilket är synd eftersom han säger att han är höjdrädd. Det klippet hade nog passat bra i en vlog!
Sen kommer man hem halv 5, varje fredag :(
Nu har jag käkat ett deluxe mål på max och känner för att svimma.

--TILLS VIDARE--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0