bloglovin bloglovin

Arbeta är bra, varmchoklad och en kopp av hat!


Jag tänkte som sagt också börja med Naturkunskaps arbetet, men måste skriva klart min novell också som är rätt depprimerande, ni kan få läsa den när jag är klar med den! Jag har nyss kommit in från stan, har varit på stan med lisa idag, trevligt, jag har saknat henne :/, men i alla fall, så var vi och värmde oss på SF och så såg jag Tron Legacy postern och jag drog fram mobilen och smsa John direkt och sa
"Är du på och ser Tron Legacy i 3D?! :'D" Men men!
Ska också skriva lite på en sketch om våldtäkt och video spel så blir nog en video ute på interwebs efter jul! :)

Igår var jag med John och Jesper, och om folk ville veta så är John grymt rolig när han är trött och det var kul! Sen blev jag extremt trött men Jesper höll mig vaken till kl 3 sen somna jag och han såg en cancer film till 4...
Nu ska jag äta middag sen ta dipp och chips och börja skriva och se en film, blir nog dygna!


Bilden passade in så bra...

Kommentarer
Postat av: emma

tack :D

2010-12-19 @ 18:12:48
URL: http://emmaawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0