bloglovin bloglovin

Bringing the popcorn!

Vi har ju lov som sagt som John sa i tidigare inlägget, så spenderade första dagen med att komma hem, lyfta upp Mayo och lägga mig i sängen och sova, sen äta middag, sitta vid laptopen i ungefär 1-2 timmar tills jag blev uttråkad så hämtade ett gäng filmer och såg en av mina favorit filmer som heter Nowhere Boy, som handlar om John Lennon's uppväxt och bandet innan The Beatles.
En sådan där film som man dras tillbaks till, jag såg ju The Social Network igår, vill se den igen typ. Ska nog starkt överväga att köpa den till Bluray när den kommer.

Som ni ser till höger är det min dans jag gör när jag popar popcorn, bitches!

Den går...    POP
CORN POP CORN
POP CORN!
Eller nå... Men nu ska jag sitta vid stationära en lite längre tid, sen kanske spela lite PS3 eller se en film. Imorgon är det fortfarande lov så blir sova ut!

Och gitarren där är snyggare än den akustiska John vill ha, även om den akustiska är väldigt skön att spela på så är det Jazz box all the way!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hör rykten om att du ska byta till media, det ska du väl inte? :(

2010-12-21 @ 13:52:20
URL: http://sannnafalk.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: Vadå "Du är efter som vanligt?" Fan va taskigt..

2010-12-21 @ 16:16:34
URL: http://sannnafalk.blogg.se/
Postat av: Sanna

:(((((( <//////3

2010-12-21 @ 21:40:55
URL: http://sannnafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0