bloglovin bloglovin

Bristande fail!

Youtube är en bitch, jag har strumpor på mig och det här inlägget är onödigt!









Jag har haft EOS hela dagen och det ska vi ha imorgon igen och det är inte kul, vi ska också ha föreställningen då, kan fan inte agera på scenen, speciellt med scenskräck

(jag vet, konstigt att tro.) är jävligt hungrig nu också så ska nog gå och lägga mig i sängen ett tag, känner för att pumpa igång gamla Gameboy Color och klara ut The Legend of Zelda: Link's Awakening igen, var ett tag sedan. Men nu är jag trött och uttråkad för Youtube crashar och har sig just nu, vi hörs!








Om jag vore hund, så jävla likt.

Jag förstår vad du menar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0