bloglovin bloglovin

Fredagsgotta!

Det är fredag. Jag känner för lite musik efter en rätt så lyckad dag.. Var tvungen att hoppa över min sovmorgon pågrund av att vi inte hade fixat klart vår samhällsredovisning. Det blev iallafall bra! Vi spelade en egen skriven låt, jag helt fantastisk på gitarr och några "stämmor", Oskar och Mikaela helt fantastiska "sångare". Det gick iallafall hyfsat! Sen tråkiga lektioner, tråkiga lektioner, nån körpryl som jag inte har någon aning om vad det hette och LÄRARROCK!! Våra lärare kan nog vara dom härligaste :D

Sen.. Glömde jag denna på skolan över helgen, får väl
hoppas att den är kvar i det lärarrum som jag lämnade den i..



Sen.. Glömde jag mina vantar på ramus.
Sen länkade jag 6 st spotify listor på min blogg!

ScrambleList - Kass enligt mig, försökte fixa den lite bättre.. Men den har iallafall 500+ subscribers! Så det är min pärla :D

HejOchHå - Distade gitarrer i perfektion? Nä, bara en massa rock/metal låtar... och Eurythmics såklart

sov. - Sov vänliga låtar, in my opinion

Awesomeness - Min hundrade lista, dock borde jag göra den bättre.. Men det är ju 100 listor, sen november 2009! :)

Estetiskt? - Min upplevelse av Estet, i musik? Nä jag vet inte..

Affection - Den jag håller på med nu. Nr 163! Akustiskt, skönsång och musikaliskt?

Detta är taget från John Hallbergs spotifylistsamling. Ja, det är ett ord..NU!



OMFGFM GOMMFOGMOFOMMOGMOFMO
KORN SKA TILL METALTOWN






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0