bloglovin bloglovin

InhandlarN^!


GOD JUL!



Jag har haft det trevligt i helgen och får ett perfekt slut!
  • Igår så inhandla jag iTunes kort & BlazBlue!
  • Sen idag köpte jag Mass Effect 1&2 med Dragon Age.
Aldrig spelat Dragon Age eller ett helt Mass Effect så är rätt taggad och börja spela! Jag är nog en mer PS3 person än Xbox 360 men Mass Effect 2 kommer till PS3 i Januari. Ska nog köpa det då också för det har 6 timmar längre missions och förbättrad engine för  större textures osv! För PS3 är bäst!

Men ikväll taggar vi Tron Legacy i 3D med Samuel & John, imorse var det typ ingen som hade bokat nu var det rätt många! :>

Kommentarer
Postat av: sam utan pengar på mobil..

Säg inte att du är som fapping material.. då blir jag ledsen på riktigt :'(

2010-12-27 @ 01:31:54
URL: http://samthaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0