bloglovin bloglovin

Ledig imorgon!

Jag och Jack är lediga imorgon eftersom vi inte har EOS längre. På tisdagar har vi vanligtvis sovmorgon till halv 1 och en lektion. Men den går bort imorgon! :)

Idag har jag varit på ramus och inhandlat lite småtjafs!
Plektrum, fingerplektrum och en mungiga.
.

Det blir nog att rocka sönder min nya mungiga, hela natten.

Frågan är om man ska fara på lillan ikväll, det kändes värt det när Path Of Salvation skulle spela. Men dom var tvungna att ställa in pågrund av sjuk sångare. Nu finns det egentligen ingenting sevärt, kanske José, sett dom förut. Dom är ganska bra om jag minns rätt. Får se, beror på vilka som ska dit :o

Jag skrev detta inlägget så ni skulle slippa se ett spel-inlägg längst upp! :)
Här är den perfekta låten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0