bloglovin bloglovin

Novell skrivande!

Vi håller på med skriv tekniker på Svenska, så upprepande blir typ less xD, Vi får skriva typ en novel elr en saga till exempel.
Ska nog skriva en fet novel med story som får läraren att gråta motha fucka'!
Nej men vet inte ännu och testar mig bara fram och blir less, tänker på så många olika historier man kan göra men vet inte hur/vilken jag ska skriva.
Och idag blir det att filma tilll Vloging This!, kommer ut imorgon på morgonen om vi har tur eller vid 15-16.
Så stay tuned!

Spela Super Meat Boy när man kommer hem, älskar det svåra spelet så himla mycket!


Idag stötte Jack till mig så jag spillde ut mitt kaffe i hela korridoren och dom som känner mig vet att jag inte bli glad om jag inte får kaffe. Se det som ett tungt beroende! :)
Jack har fortfarande inte köpt mig en ny kopp kaffe.
Med vänliga hälsningar John


Kommentarer
Postat av: lisa

låtsas att du har så ljust hår som på bilden där du ----->

OCH LITE SÖT BILD I KOMMENTARSRUTAn

2010-12-01 @ 16:35:36
URL: http://gangsterlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0