bloglovin bloglovin

Remember spring swaps snow for leaves ♥

Redigerar ännu men måste spela in röster och mina föräldrar är sega på att gå härifrån för det jag ska spela in är ganska grova ord och vill inte skrika i mitt rum massa random ord när mina föräldrar hör! XD
Men annars lyssnar man sönder på Mumford & Sons som alla vet att både jag och John älskar!
Men ärligt så finns det inget att inte gilla med dom , kolla in dom på Spotify!

Men John sover ännu tror jag eller han på stan och köper julklappar, hoppas alla har en bra dag idag och Grattis till Olivia som fyller år idag!

Och som ni ser till vänster är det introt till nya videon, håll er spända! :D
Inte förväntansfulla för då blir ni bara besvikna...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0