bloglovin bloglovin

Sista året med EOS blev en succé!

Jack här och tänkte dela med mig lite hur det har gått idag,
jag började kl 9.30 och har haft EOS hela dagen, var fullt med träning tills klockan 11 och så gick vi på rast till

12.30 så drog alla i min grupp så köpte en Snickers som var min lunch. Efteråt så sminkade dom mig till första föreställningen för alla 1:or.

Stod backstage och darra och var så jävla nervös och det gick förjävligt bra på scen alltså!
Tycker föreställningen för 1:orna var bättre än det på kvällen, fick beröm av rektorn och alla lärare, tvingad av flera lärare att byta till teater men musik ska det vara! Och så hade vi det till klockan 4-5 så drog alla på Estet nästan på Max, var jävligt episkt alltså.

Men sen så senare efter Max hade vi lite roligt!

Ja... Sen var klockan halv 6 och sprang runt skolan och var nervös sen satt vi i Aulan så snackade lärarna om saker och ting sen kom våran EOS mentor och börja snacka med mig och sa saker som "...Du är så jäkla bra alltså inom Teater och du har fasiken talang, tänk på att under vals scenen så kan du..."

Och behövde nog pepp talket lite av alla EOS gruppmedlemar för utan er hade jag nog svimmat,

tack så mycket.

Men sen var klockan 7 och det var showtime!
Dra på pokerface och sedan agera, jag vet nog inte hur bra andra gången gick men applåderna gav mig gåshud, fantastisk grupp med bästa manuset, Best Preforment ever.

Men min kära syster filmade lite och hon skakar som en lemur så får nog se om det blev en bra bild så film kommer nog ut snart.
Filmade också när käre John spelade Peace is Free, det var episkt, gåshud.

Fick pussar på kinden av folk och många kramar efter uppträderna, alla som var där har jag bara en fråga att ställa...
Vilken var bäst?

 


Jacks var bäst.. Vår var bland dom sämre. Men det var pågrund av att vi körde teater med Dans och Musik elever!
Man blev rätt så knäckt när först ut är dunderteater gruppen med världens inspirerande historia och fantastiskt skådespeleri, sedan en klockren cover på Paint It Black.

Sen efter det kommer Jacks grupp och blåser iväg publiken med Jacks humor. Kunde inte blivit bättre.. :(
Sen 3 till strålande pjäser. Sen kommer man där, indansades till paparomerikano skiten.. Aja, peace is free live är iallafall en höjdare! :)

Speciellt tack till Sofia, Jennie och Emma som drog en hårsprays massaker på mitt hår!
KONSISTENS = TRÄLIM

/ John Hallberg, 50% mer tunnhårig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0