bloglovin bloglovin

Söndagsplugg..

Dagens planer
Skriva en rapport om klimatförändringarna i Australien.

Vad jag har gjort

Lyssnat på musik
Kollat facebook
Suttit på msn
Smsat
Virat in mig i ett täcke och försökt kolla på en film, men den sög så jag slog av
Mer musik
Skrivit rubriken till min rapport
Kollat på youtube videos

Det känns som att jag inte kommer få den gjord. Men vem vet, om några timmar kanske jag blir inspirerad och börjar skriva någonting! Eller så inte.


Det är 5 dagar kvar till jul, blir alltid lika chockad när jag kollar vilket datum det är :O
Jag önskar mig... Musikprylar, big chock i know. Men ett piano, en simon&patricks gitarr, en loopstation, en banjo eller denna pärla som just nu finns på ramus!

Världens finaste gitarr?










Men hursomhelst. Nu ska jag göra vad som helst förutom att plugga.
Här är världens vackraste låt


// John

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0