bloglovin bloglovin

STOP, inga lemurer över denna gata!

Det är ju så att det är dag 1 idag och har filmat lite och klippt, ska filma mer senare och så, hoppas ni är taggade!
Lägger ut filmen när jag kommer hem från skolan så runt 14.30-15.15 så videon bör va uppe vid 4 på dagen, så stay tune! Tryck på Youtube där uppe för att direkt komma dit, nu är jag less på paint efter denna bild så tänker nu vänta på maten sedan filma lite Super Meat Boy, som jag förövrigt köpte till John i julklapp fast till dator som han är ytterst tacksam över, det är lite cp på dator dock men för mig funkar det på Xbox galant så!
En jävligt episk panda, paint är underhållande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0