bloglovin bloglovin

Only for the weak!


Tänkte väl att jag kunde ta och presentera mig själv.. Jag heter John Hallberg. Musikintresserad grabbhalva som härstammar från Lulavan!
Jag har spelat gitarr i mer än halva mitt liv. Jag kan väl konstatera att jag är hyfsad på det också..
Sen har jag också spelat bas (Jo!), munspel, ukulele och nu har jag börjat spela piano.
Jag träffade Jack Sundström i slutet av Augusti när vi tillsammans började i ES1B.
Är supertaggad inför att skriva här! Blir förmodligen bara någon gång i veckan eller så. Var faktiskt inte så sjukt taggad först.. Men Jack ritade en så fin bild på mig som ni ser till höger--->
Man måste nästan applådera honom.. Jag menar, gitarren felvänd OCH uppåner?! Det krävs skicklighet.

Här är en vacker låt


Chacha.. Fast ne :/



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha awesome :D

2010-12-01 @ 21:21:14
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0