bloglovin bloglovin

Lite måtta får duga!

Tänkte skriva lite om mig som person och så vidare.
Jag heter Jack Sundström och är en gudagåva.
Det må alla vara på denna jord men ville bara lägga till det från ingenstans! Jag är nog en sådan där som oftast är personen som lyser upp tillvaron och gör alla glada med ett leende och har alltid älskat att göra folk glada och så. Därför jag är nog en show människa, har talang i teater och så vidare må vi säga.
Jag var alltid ungen som ville redovisa först för älskade att gå fram och läsa för klassen, läraren var kanske irriterad på en dag för man prata mycket medan hon läste ur en bok så säger hon...
"Vill du komma upp och läsa istället?"
"Om jag vill!"
(.Gammal bild, men passade inlägget, photoshop på ögonbrynen)

Jag har ett blandat intresse, musik har blivit en större del av mitt liv för går Estet musik och håller även på med musik mycket på fritiden!
När vi går in på musik planen så kan man ju fråga vad lyssnar jag på för sorts musik, ja du... Den är nog väldigt överdrivet mixad.
Har nog mina gränser på för sorts musik och klarar nog inte av Mariyln Manson,Mike Posner & Cannibal Corpse.
Bara några utav flera musiker/band jag inte klarar, för finner alltid ett bra band inom en genre. Man måste bara veta vad som är riktigt bra inom dessa genres vi har.
Jag gillar att hålla på med film också men intresset börjar försvinna men håller det ännu när jag kommer på roliga historier eller skämt som man kan göra till film och tänker på idéerna länge i huvudet vad som skulle va kul och filma
och inte.
Om man vill veta lite mer exakt om mig så borde nog man känna mig för har svårt och beskriva mig själv.
(Angeånde denna bild så är det jag & Johanna från i 9an när jag skjutsade henne på mopeden! Gangster... vet.)
Jag lägger in massa random bilder från årskurs 9 och sånt men tycker vissa bilder passar in så bra för inlägget!
Jag tycker om att blogga för då får jag chansen att skriva helt om ingenting eller något, älskar känslan att bara skriva om absolut ingenting eller något. Det där blev lite konstigt... Ignorerar det.





Men det är bara så att jag ska börja blogga mer om min vardag och vad jag har gjort den dagen för det är det folk vill veta, folket, läsarna, vill veta vad jag & John gör på våra dagar, det är 9 dagar kvar tills Jul.
Önskar mig en USB Video Capture Device, kommer inte ihåg märket eller så, den var billig och vill ha den för att kunna filma när jag spelar SNES,N64,PS1,PS2,PS3,GC,X360 fast i standard definiton
och inte så bra men får duga för priset är det bra!
Final Fantasy 6 till Playstaion, orginall utgåva för Final Fantasy 6(a.k.a 3)
kom inte till Super Nintendo i Sverige så blir remaken till Playstation.
Secret of Mana, gud vad jag älskar det spelet och ska äntlingen förhoppningsvis få ett eget exemplar, det kommer bli så härligt att spela om det igen, bara spelat det på en emulator förut men då har jag "the real thing" i hands!
Och en ny Super Nintendo kontroll, mina börjar bli överdrivet... Sega.
Men imorgon ska jag till skolan, vi har engelska prov och saker på Naturkunskapen.
Det gillas absolut inte men efter skolan blir det att repa på ABF så det är bara att klara sig igenom en dålig skoldag!

Nu ska jag läsa lite i Hjärtans fröjd, packa ner laptopen och sedan sova!

Kommentarer
Postat av: lisa

JAK HAR LEST HJERTANS FRÖJD DEN ER PRAAAAAAAa

2010-12-16 @ 20:44:57
URL: http://gangsterlisa.blogg.se/
Postat av: lisa

JAK HAR LEST HJERTANS FRÖJD DEN ER PRAAAAAAAa

2010-12-16 @ 20:45:01
URL: http://gangsterlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0