bloglovin bloglovin

Jazzzzzz!

Jag och John orkade ju inte idrotten idag för vi hade sett på lärarrock som var så bra att vi blev trötta, vi är inte skolkar ungar men idrotten skulle ändå vara grymt onödig så det är inte sant!
Så han följde med på Apple Store(Grafit som det kallas i Luleå.) och kollade på

iPhone tillbehör och köpte ett Mobile XStand iPhone som är väldigt nödvändig men får den dock på julafton så...
Praktiskt sätt köpte jag mig själv en julklapp av min mors pengar.
En rolig sak vi gjorde var att lägga bloggen som ett bokmärke på en iMac och en iPad så det tyckte jag och John skulle få till oss lite till läsare som skulle sitta fint för vi gick från en väldigt bra siffra varje dag till 47% förlust... Nu vet jag inte hur vi ligger till men men!

Sen gick vi på Ramus så träffa vi Emil, vi ska göra en rolig sak och räkna alla Estetera som kom till affären idag, okej vi ligger på 1.
Han kollade på en ny förstärkare han skulle köpa efter jul eller så som han fick bra pris för.
Han gick typ 10 minuter efter vi kom in så.
Sen kom Marcus, 2, och också kollade på förstärkare som han kanske skulle köpa efter jul. Senare kom Tobias,3, för att han skulle vänta på bussen. Sen gick Tobias och Marcus var kvar och chilla med oss, sen kom Isak,4, och skulle bara kolla på basser och sånt för han väntade på sin flickvän att sluta idrotten, som går i våran klass som heter Mikaela, men sen så kollade jag in elgitarrer och halv akustiska också, fanns fina,

(En liknande sådan Jazz Box gitarr vill jag ha, så vackra...)


men sen så började snubbarna jama Salladsbar i affären och John spelade på en 10.000kronor gitarr och han i affären blev lite sur senare och sa att han kunde förstöra den. Var kul, filmade en liten bit av det dom spelade! Men sen så gick vi till busshållplatsen och där var bussen direkt och vi åkte hem till sig, jag kom hem, åt mat, spelade lite gitarr, sen så vilade jag i sängen och somnade, klockan var kanske runt 4-5 och vaknade 21.40 tror jag... Sen är jag här och ännu lite seg, så det är fail! Där rök hela min fredag! Skolan är sådan bitch som gör en så här trött hela tiden, men varje dag efter skolan den senaste tiden har jag varit trött...
Nu gör jag absolut ingenting och tänker fortsätta chatta på msn och lyssna på musik! Godnatt!



Jag blev kär direkt jag hörde denna kvinna sjunga och spela gitarr, vill be henne om hon vill gifta sig och flytta ut ur Australien för att bo hos mig i Sverige... Går nog inte... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0