bloglovin bloglovin

Video Game Awards 2010!

Call of Duty: Black Ops, God of War 3, Halo: Reach, Mass-Effect 2 eller Red Dead Redemption?
Vilken kommer vinna årets bästa spel?
Detta är Jack Sundström, med tankar om årets spel.
(Innan ni fortsätter läsa detta så ska ni förstå om ni inte gillar spel, så läs inte, eller om ni är hardcore fanboys !)


Och att tillägga så har jag att erkänna att jag inte kan välja årets favorit spel för varje spel för mig har haft en egen upplevelse, men också så har jag ändå en som står ut.
Jag har bara spelat, Black Ops och God of War 3 komplett för att kunna välja
mellan dom nominerade.
Halo: Reach har jag inte kunnat spela för fixade ett Xbox i November, Mass-Effect 2 för vill ha konsol upplevelsen och Red Dead Redemption mest för jag är inte inne i westen men ska ändå ge det en chans och köpa det nån gång.

GTA i westen? Får se.

Men även så tycker jag att början av 2010 hade dom bästa spelen vid release som Heavy Rain, God of War 3 och Mass Effect 2.
Jag har bara spelat lite i Mass Effect men det som slog mig mest var nog händelserna,grafiken och kontrolerna.

"Men tycker Mass Effect 2 borde vinna 2010's bästa spel."

Även om Heavy Rain hade en av dom bästa storys i denna spelhistorien inom mig men det var som en lång film.
Inget fel med det jag älskade spelet, men det blev bara som en film som ändras av mina handlingar.

God of War 3 var fantastiskt, även om storyn höll inte lika mycket som i God of War 1&2 så är det inte samma sak.
Grafiken är nog bättre, kontrolerna har uppgraderas lite men annars så är det samma sak.
Så det är nog topp 5 av PS3 titlar men håller nog inte för att vara årets bästa.

 

Även om jag inte har spelat Halo: Reach så kan jag nog inte säga så mycket om det, men tror ändå pågrund av all

fan base i världen så kommer nog... Red Dead Redemption vinna eller Black ops.

Ärligt så tycker jag nog Black Ops håller längre än dessa spel.

Det är online, det är roligt, och folk spelar detta spel mer än andra.

Jag menar man spelat ut andra spel, sedan lägger man ner det tills en regnig dag.

Black Ops spelar man hela tiden, online, zombies, med vänner och blir aldrig tråkigt.

"Jag är inte mycket för FPS men detta spel drog in mig och jag älskar och köra online."

Kanske inte är världs bäst men det är överdrivet roligt!

Så spenderat mer tid spelandes Black Ops än några andra titlar i år men tycker årets spel borde ändå gå till spelet med en story som griper tag i en, även att jag tror att året spel går till ett spel som jag själv inte har spelat.
Så känner jag folk med grymt bra spelsmak som säger att det äger. Det är tillräckligt för mig!

Här kommer några av mina vänners val mellan dessa spel, från facebook och personligt frågat.

John från pixelzmania : "hmm.. Svårt,iallafall GoW3,ME2 eller Red Dead.. ME2 borde vinna imo"

(Bra att pixelzmania håller ihop och har samma åsikt utan att han vet att jag gör detta inlägg! )

Personligt frågade vänner!

Samuel: "Black Ops eller Red Dead tror jag:)" Erik: "hoppas på Halo, men gissar Black ops om det är folket som röstat." Oscar: "Black ops ....även fast spelet har vissa svagheter." Jesper: "God of War 3"
Knut: "RDR lätt eller GoW3" Oskar: "CoD eller Halo" Alen: "God of War3 fö fan nog det bästa spelet !" William: "Black Ops." Liza: "känner du dig lite nöördig ? :D:D amentu fan.. kanske Black ops.."

fler tillägs när jag fått svar.

Folket har röstat och blir nog mest troligt... Black Ops.


 

Vill du se vem som vinner?
Tryck på bilden nedanför och se live på Video Game Awards 2010.



 


This was a epic post by Jack Sundström.

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: John

Nööööööööörd

2010-12-12 @ 00:37:50
URL: http://pixelzmania.blogg.se/
Postat av: Enil

Red Dead borde vinna, sjukt mycket roligare, har bättre story och är multiplayer är förvånandsvärt roligt. Plus att zombie nightmare är sjukt nice :D

2010-12-12 @ 21:31:19
URL: http://aids.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0