bloglovin bloglovin

Vloging This! is coming back in X-mas edition!

Tänkte lägga ut den här för imorgon börjar det och det ska bli kul och taggar ni? Jag gör det inte däremot, känner mig inte beredd, tiden gick för fort! Hatar mig dom dagarna jag är full med glädje och är hyper och kommer på såna här idéer. Men lycka till, Sam! Om du inte vet vem det är så kan du inte läsa bloggar för han är typ super känd motha fucka! Nej men han är snäll och kolla in hans blogg och videos och han ska även göra videos och vi kollar vem som orkar mest! Så vi får höras senare, bloggen. Det kändes obekvämt och säga...

Kommentarer
Postat av: moath

haha, åh det här kommer nog att bli roligt :D kommer kolla varje daag!

den här videon- hahaha! vilket konstigt tomtebloss, det slocknar ju efter jättelite :o

2010-11-30 @ 21:36:40
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0