bloglovin bloglovin

2 delar av pixelzmania

Eftersom det har anlänt en hel del nya läsare så är det väl dags att presentera sig själv.. Igen...

Jag heter John Hallberg.. Jag är en känslosam grabb på 16 jordsnurr. Jag gillar långa strandpromenader och prinsesstårta.. Nääää, jag gillar deathmetal och att tacklas!!

Näää men jag är hursomhelst väldigt intresserad av musik.. Går första året på estet musik, i ES1B.. Jacks klass för er som vill stalka min ekorre lite extra! Jag lärde känna Jack mer och mer under NK lektionerna i skolan, pågrund av vårat totala ointresse av ämnet.. Nej, jag vet faktiskt inte hur vi blev vänner.. Mitt minne är värdelöst, får alzheimers var tredje månad. Det var iallafall under en NK lektion vi skrev salladsbar! Minns att jag såg en video på Jack när jag la till honom på facebook.. Det var väldigt tidigt i 1an. Minns att han dissade dom som försökte hjälpa honom öppna skåpet.. Min första tanke var väl "Va går jag med för knäppgök?!", men sen så kom jag på att jag kollade ganska mycket på youtube vloggar och insåg hur coolt det var att han höll på med det.. Sen blev det väl en och annan konversation om spel, sen poff, så var vi best friends forever..!
Epic Pose
Vart var jag? Jajuste jag går estet! Gitarr är mitt instrument, min passion, min älskade talang, det enda jag är bra på.. Jag spelar lite varierat, vad jag skulle kalla "min genre" är väl hmm.. Alternative Indie Rock / Folkrock.

10 FAKTA!

1. Många kallar mig Justin Bieber pågrund av mitt hår, även fast jag NU har längre hår än den grabben. Börjar dock utveckla ticks i form utav Bieberflips.
2. Jag har en flickvän vid namn Lisa, min alldeles egna satkärring <3
3. Jag är 6% belgisk.
4. Född och uppvuxen i Luleå, bott i Avan, Bälinge, Bergnäset och nu Gammelstad/Skurholmen (Skilda föräldrar)
5. Gick på Avanskolan, sen bergs och nu lärkan.
6. Jag har 232 egna spotify listor, flera med 7-14 subscrajbers, 1 med 40 nåt och en med ~500.
7. Jag älskar Nilecity 105,6.. Men vem gör inte det?
8. Jag har sett Bruce Springsteen live, jao..
9. Jag har aldrig känt mig så lame som just nu..
10. Jag har ett armband som är gjort av ormryggrad.

Tack för mig / John!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Min mormor jobbar i kafeterian på Lärkan :p

2011-04-03 @ 00:33:19
URL: http://chakira.blogg.se/
Postat av: Kero

Armbandet är smugglat från Fillipinerna och ryggraden kommer från en utrotningshotad orm-art...

2011-04-03 @ 19:34:01
Postat av: Wilma

Vad redigerar du (JACK) dina filmer i för pogram??

OTROLIGT TACKASM FÖR SVAR! :D

2011-04-04 @ 19:36:32
URL: http://imagons.blogg.se/
Postat av: yasminerudolfsson

HAHA justin äee suger

jag har sett Bob dylan live ;)

2011-04-06 @ 14:04:33
URL: http://yasminerudolfsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0