bloglovin bloglovin

HU'S NYA / iPHONE VIDEO!

Hollywood Undead har för ett tag sedan släppt en ny skiva. Jag ville prata lite om den eftersom vi har väl lite musik intresserade människor?

Dom har ju en ny sångare för Deuce lämnade ju nån gång 2009 så, deras nya Donny tror jag han heter är rätt bra, lite bättre faktiskt!

Men är skivan bättre för det?
Nej.

Vissa låtar har dom autotune på han, alldeles för "rappigt" för min smak, låter mer som Eminem ft. random gangster speciellt på "Comin' In Hot".
Jag har sett framemot nya sidan en lång period men det känns som ett skämt...
När i "Gangsta Sexy" så säger dom i början bara gangsta.

Vars är de nerstämda gitarrerna & riktiga instrummeten? Alldeles för "gangster" för mig. Lyssna på "Coming Back Down", seriöst. Känns som dom har sålt ut sig.
Kan inte säga att skivan är dålig, det är ju fortfarande dom, den är rätt okej faktiskt. Men stor besvikelse från Swan Songs, slå på den här och ge fingret till nya HU!
Nej jag driver bara lite, Hollywood Undead äger även om nya CDn inte är lika bra, ger mig mer anledningar att lyssna på gamla! :)
Finns faktiskt bra låtar på CDn också, så skämt åsido, kolla min spotify för det!
En tragedy var det allt!



Jack Sundström pratar om oredigerade iPhones videos varje dag i veckan, med kläder!

Så... nästa vecka kommer det komma en lång video med massa små klipp från veckan som inte kommer ut på bloggen!

Vi hörs, ha det bra!

 


Kommentarer
Postat av: SamFAN

MORRIS GUBBEN!1!11!! INTE MÅ DÅLIGT :'( Du får fan se till så att han blir bättre <3

2011-04-11 @ 22:12:20
URL: http://samthaman.blogg.se/
Postat av: Marianne

Håller med Sam :C sjuk Morris = </3

2011-04-12 @ 00:01:11
Postat av: Alice

Krya på dig Morris ,hoppas du mår bättre till påsk . <3

2011-04-12 @ 08:55:15
URL: http://nallenn.devote.se
Postat av: lisa

...6!!



hoppas lilla morris blir bättre!



kram,

2011-04-12 @ 12:13:44
URL: http://staak.blogg.se/
Postat av: lisa

KRYA PÅ DIG MORRANNN, BE STRONG, AJ LAV JO JO NÅU IT!!! <3<3<3

2011-04-12 @ 14:43:25
URL: http://gangsterlisa.blogg.se/
Postat av: björk

Morris :c

..get better soon? :c

2011-04-13 @ 20:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0