bloglovin bloglovin

Jack är film fantast och för estetisk.

Människor kan visa intelligent på flera sätt... Andra negativt, andra bara för att visa sig vara bättre än andra & andra råkar inte vara så intelligenta i allt.

Jag är inte så speciellt smart om jag ska vara ärlig, har turen om jag ens får G i matte,
jag är inte världens bästa på stavning när jag ändå stör mig på folk som stavar fel & jag ser ingenting speciellt djup i flera saker men få saker är jag helt totalt insatt i som jag faktiskt kan kalla mig ganska "smart" inom ämnerna
.
Det är filmredigering,film och spel.

Även om mina vloggar/videos jag gör har ett komiskt syfte så är inte komedifilmer mina favoritfilmer, fast det varierar så klart!

Detta inlägg är som ett litet test och se om ni läsare nappar, för jag blev totalt insatt i det jag gjorde!

Jag började se en film och börja tänka på hur mycket jag älskar film och vad som fick mig börja för fem år sedan. Men jag har inte gjort något mästerverk och jag försöker inte det heller, jag gör videos för skojs skull och för en mer anpassad publik och nöjer mig med.

Men jag är en film fantast, jag älskar filmer, gud vad jag älskar filmer. Och det jag blev insatt i var... Jag gjorde en lista.
Inte direkt i en ordning ännu men en lista, med mina favoritfilmer NÅGONSIN hittills.

Wow, det kändes fantastiskt, skriva av mig, tänkte, såg snuttar av gamla filmer och slog mig varför jag älskar dom.
Ska lägga mycket tanke bakom listan och dom som hamnar topp 5 är dom filmerna jag kan se om, om, om, om, igen, utan att ens tveka en minut.

Och om ni känner igen vars bilden där uppe är ifrån så är den filmen topp 5, oh ja!

Och det jag ska fråga er är... Ska jag göra en videorecension eller ett JÄTTE långt inlägg?
Snälla säg det för annars gör jag båda och blir inte direkt kul för någon utav oss!

John är inte direkt lika film fantast som jag är men han är mer insatt i musik än vad jag är så det jämnar ut sig!

Kommentarer
Postat av: Alex

Donnie Darko måste vara topp 5 fan <3

Tillbaka till framtiden där uppe ^^

2011-04-17 @ 20:23:56
Postat av: Linnea

Videoooo

2011-04-17 @ 20:36:00
URL: http://hsls.blogg.se/
Postat av: Maririririiiriianne

Videååååååå!

2011-04-17 @ 20:48:40
URL: http://fuzzygarden.blogg.se/
Postat av: Hanna

Video! Alltid mer intressant att veta om någons .. "passion" om man kan höra hur du vill uttrycka det. I text blir beskrivningarna och uttrycken inte lika levande i sig, plus att du är intressant att lyssna på <:

2011-04-17 @ 21:21:38
Postat av: Emma

Gör en video!

ÄLSKAR förresten Tillbaka till framtiden filmerna!!! :D

2011-04-19 @ 14:43:10
URL: http://lifeofemmanilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Inte?!! Vad finns det att inte gilla med dom filmerna hehe? xD

2011-04-19 @ 22:57:14
URL: http://lifeofemmanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0