bloglovin bloglovin

John & Jack! GRILLMYS!

Hemma hos Lisa med John,Märta,Ellen,Anton,Jonas,Karin!
Jag kom hit vid 18.24 typ och då grillade John och Lisa, så gick Lisa in så satt jag och John och grillade och pratade.
Vi har ätit en massa mat och haft mysigt, pratat och nu snackar alla om hur det var att börja Estet, för jag tog upp hur det var att ingen HÄR har känt varandra innan och så, så då tog det vidare och blev mysiga konversationer, alla typ pratar om fördomar, folk och känslan att vara ensam och vildsen!

John tycker jag har blivit jätte bra på gitarr, höhö, nu har alla ätit klart och Lisa & Anton ska göra efterätt och John spelar gitarr!

Orkar inte blogga något mer, alla hälsar speciellt Pixelzmania's egna John Hallberg, adjö!
Lista som matchar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0