bloglovin bloglovin

Högklassigt '<'

Jodå, mycket planer till påsk och efter påsk! Idag är det fredag, jag är sjuk från skolan.. Varit det hela veckan i stort sätt.. Det har varit lite fördjävligt faktiskt. Igår spelade vi upp på musiken, min grupp spelade "space oddity" av en viss David Bowie. Det gick stråwlande, jag spela på Stefans(data och musik läraren) line 6 gura som har.. vad ska man säga... Inbyggda ljud! Så det lät 12 strängat. Fränt värre. Sen kände jag mig fett hardcore när jag spelade av B strängen mitt under uppspelningen. Men man fortsatte bara spela, professionellt. Sen fick vi ju också njuta av Anton Ls xylofon solo och var nöjd med allt som livet ger på blockflöjt. Dagen var ganska fördjävligt för mig. Men lyckligtvis lyckades jag hitta ett påskägg i skolan. Kristna skolgruppen hade gömt 2 st, 1 hade redan blivit funnet, men kl 12 hade det andra inte blivit funnet. Jag noterade att 2 st takluckor i närheten av fiket var lite upptryckta. Så jag kollade först den ena. Ingen lycka, då sket jag i att kolla den andra.. Men när jag vistats ett tag i skolan tänkte jag att det lika gärna var bra att kolla den andra, gick upp på bänken som stod under takluckan, kikade in och i min syn fanns ett påskägg proppat med godis.
Vinst.
Sen igår kväll såg jag Hot Tub Time Machine.. Så jävla fantastisk film, helt klart sevärd! Har inte direkt uppmärksammat filmen eftersom.. Ja, den heter Hot Tub Time Machine. Men den är jävligt grym!
Sen sov jag.
Nu sitter jag här, skriver och lyssnar på Arctic Monkeys.
I helgen ska jag och Lisa fara till hennes stuga uppe i det svenska fjället. Vi ska vara där i 8 dagar, det kommer bli fantastiskt! :)
Sen går vi en vecka i skolan(tisdag till fredag). Kommer gå snabbt! Sen på lördag firar vi valborgsmässoafton! Sen går vi skola Måndag, Tisdag, Onsdag, halv Torsdag, sen bär det av till Stockholm! FÖR ATT SE ARCTIC MONKEYS LAJV...!!!!! Sen blir det och dra sig omkring stockholm. Bo hos min broder, fin middag på vapianos är ett måste. Nåväl, får se vad som händer då. Men fett taggad är jag inför kommande veckor.

Lite musik för att toppa av inlägget!
cotton candy lawyers #;>
Min och Jacks gemensamma spotify lista. Den står mitt hjärta nära!

Hoppas att Morris mår bättre och att du lär dig beirut på ukulelen förfan!
Elefant Pistol.
Jag är inget paint proffs. Men detta är fan mitt mästerverk.

Fin bild

Kommentarer
Postat av: Sam

Du är begåvad John! Finaste inlägget på länge! :D

2011-04-15 @ 20:32:40
URL: http://samthaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0