bloglovin bloglovin

John är sjuk! / Jack har varit sjuk länge!

Sjuk som ett as.

Passar ju bra när man har nationella eng, matte b prov och idrottsprov till veckan. Samt spelning på musiken på torsdag. Glömde nästan att jag också drar till fjällen på lördag.

Så... ja, härligt att mina näsa arbetar som ett vattenfall, det svider i halsen och näsan + att jag börjar förfalla tillbaka till min barnmigrän.


Jack, har du någonting du vill tillägga så är du hemskt välkommen att göra det här.

Smileyface --> :)

(Bilder John, inlägg kan inte göras utan bilder. <3)


(Ifall jag måste lägga till små bilder för att locka ögonen på våra läsare så kommer jag troligtvis endast blogg en gång varje halvår. Om folket är intresserade i vad jag skrivit så läser dom, annars kan dom skippa mina inlägg. Jag tänker verkligen inte sitta i paint i 3 timmar varje gång jag ska blogga det har jag varken ork eller tid med
<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0