bloglovin bloglovin

Sjuk igen, F#¤) Aina! :(

Hej Jack här och hoppas John lär sig att han måste ha bilder i inläggen, annars orkar inte folk läsa!
Nu är det så att i Torsdags började jag känna mig lite konstig igen, jag ba "Får inte bli sjuk..."
Vakna upp på Fredagsmorgonen och det första som slog mig var "Hej Jack, du är sjuk."
Drog mig till den spännande skolan ändå för en daglig dos av "Håll käften förkyldningen i don't need you!"...
Som varken fungerade ut eller in, jag blev ändå förkyldningens bitch. Tusan.

Igår sov jag mycket, blev väckt av ett samtal som jag inte svarade, gick och fixa kaffe, pissade, dom fortsatte ringa tills jag svarade, drack upp,gick till Coop, var med Jessica,Denise,Ida, Samuel och Adam! Var himlarns kul att träffa gamla klasskamrater igen och det är så roligt! :D

Vi spelade Guitar Hero, jag spelade trummor, jag råkar vara en ganska skicklig trummis om jag får be *HOST*!

Spelade Psychosocial och Burnin' for you!
Två fantastiska låtar på flera olika sätt!
Sen drog vi ut, jag sprang lite för mycket så gjorde förkyldningen värre, tillslut var klockan vid 12-1 innan jag kom och var redan lite värre.
Sen vakna jag på morgonen och kände mig hemsk, jag var verkligen förkyldningens bitch.

Så blir ligga hemma i sängen hela lördagen, orkar inte för taggade Märta's place!

I alla fall, fixat Voddler igen på laptopen så blir nog se massa asiatiska action random filmer med mycket action!
Sånt gillas när man har tråkigt! Hejdå!




Kommentarer
Postat av: lisa

DEVASÅLITE DUÖH : )

2011-04-10 @ 02:35:36
URL: http://staak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0