bloglovin bloglovin

Syster Sanna fyller 20år!

Senaste videon fick... mixad reaktion. Det var meningen. Inspererande. Nej gud.
I alla fall, det är Sönd-- WHAAAAAT. Nej det är Måndag, dagen efter... Okej alla har nog fortfarande lov som sagt så denna dag är faktiskt, en röd dag.

En officiell icket skoldag som följs utav, min syster fyller 20 år idag! Grattis Sanna, folket har grattat dig!

Och snart blir det tårta och umgänge med släktingar, mysigt på sitt egna unika sätt, eller tråkigt...

Som sagt, igår var det Söndag! Dagen spenderades med... John,Märta,Lisa,Ida,Jonas
,Erik,Lovisa,Sofia,Emil,Emma,Tobias,Mikaela,Josefine
och Anton
(Glömde 3, Förlåt.<3)
I alla fall, var en väldigt... intressant dag, väldigt roligt, mysigt och trevliga människor, mittpunkten var nog när vi började spela Flight of the Conchords låtar. Sedan så åkte nog alla hem, en efter en, tillslut var det bara Jag,John,Lisa och Märta kvar, trevligt var det!
Fast sov på en obehaglig plats som jag TRODDE skulle kunna sova på, jag hade fel, naiva Jack...

Vaknade upp klockan 8, somnade om på golvet tills klockan 10. Åt frukost med Märta sen tog vi oss iväg till Centrum när hon skulle på bussen hem och jag skulle cykla hem.

Sen duscha jag och sedan suttit vid datorn/tvn sedan dess!
Borde nog göra något men snart blir det ju tårtätande och kan ju inte ha för roligt då! Man kan aldrig ha för kul vid tårtätande... hehe...
Väldigt jobbigt inlägg, förlåt, jag är hyper och har idéer för en video.
Idag skulle egentligen det komma ut "MÅNDAGSVIDEON" men jag har glömt... Oj. För roligt på Söndagen, höhö!

I alla fall det får börja nästa vecka då! Detsamma med Torsdagsvideon, så jag lämnar er med random videos på min andra kanal, klicka här för komma till den så slutar jag inlägget med...


En pingvin gör extremt gulliga pingvin saker... Jag hatar folk som snor saker från tumblr, som jag gjorde nu. Hipster.


Kommentarer
Postat av: Marianne

Pingviner är bäst. ♥ GRATTIS SANNA!

2011-04-25 @ 14:37:08
URL: http://fuzzygarden.blogg.se/
Postat av: Anton Niemi

så dissaru mig jack! :O ;)

2011-04-25 @ 19:06:18
Postat av: Mikaela

Jag var ju också med.. .:-(

Kanske inte så länge... men......

2011-04-26 @ 22:36:33
URL: http://mikaelasundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0