bloglovin bloglovin

Valborg firande!

Denna dag spenderades först ensam innan jag åkte iväg till John och på bussen senare kom Märta,Karin och Erik, så vi alla åkte till John samtidigt, så kom vi ditt och först slappade och visade upp allt vi tagit med oss, snålade lite på folkets marshmallows!

Sedan började fler och fler droppa in, såklart skötte jag och John grillningen men mest jag mot slutet så och tyckte jag gjorde ett ganska bra jobb!

Vi grillade, hade en bra tid, jag skötte allt som sagt efteråt, gav ut alla deras kött och sånt, jag åt köttet med en fin sallad jag och Mamma gjort, en Paprika som Erik gjorde, utsökt!
Efter ätit, diskuterat, grillat marshmallows,myst så gick vi till en Majbrasa som var i Gammelstan!
Där stod vi, pratade och hade en fin stund, öppnade en Magnum (ta det lugnt, det är 0.7% så INGEN FARA!) och så drack vi alla utav den, var rätt mysigt!

Efter det så drog dom flesta hem men andra åkte till Punkhuset, orkade inte följa med... Hemma hos mig var det fest ännu med Sannas b-rudar och nå random snubbar, lite smått fulla var dom nog alla!
Hemma spelade jag lite gitarr, fixade chips och dip, cola och lyssnade på Orkester, lame, men!
Nu har jag suttit vid datorn sedan dess och ska nog snart sova elr se film!

Ha det bra!
(Snart kommer nog John blogga om han har lust!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, mat. ♥

2011-05-07 @ 14:52:27
Postat av: josefin

varför äter ni ur bebis tallrikar? :(

2011-05-22 @ 16:38:03
URL: http://joseyfins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0