bloglovin bloglovin

ENOUGH OF POKÈMON!!1!

Hejsan, nu ska jag försöka göra ett blogginlägg som har ingenting relaterat med Pokémon och göra... "Försöka"...
I alla fall, var hemma idag och igår från skolan för har inte mått såbra, vaknade upp på tisdagen och trodde jag skulle kräkas så satt på toan och väntade men kom inte ut någon spya, bara kräkande ljud.

Sen så började jag spela Pokémon Crystal för jag fick inte börja med Guld för väntade på Sam, så jag klarade dock då ut Crystal... typ för 1-2 timmar sedan.
Nu kan jag gå tillbaka till dom gamla städerna och möta gamla gymledarna och allt, rätt mysigt and stuff!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och min syster Malin vill att jag ska spela LoL med henne (League Of Legends) men jag är inte sugen på det alls för må nog säga det själv, är inte den bästa och mest intresserade PC/DOTA spelaren!

På sista tiden har det väl haft sina upp och nedgångar men ska nog bli bra, nu har jag gjort tre inlägg på rad, dags för John att bryta isen!
Nu ska jag tänka på en film och se ikväll and PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0