bloglovin bloglovin

ES2B

Jag och Jack går numera i ES2B. Känns stort! Blir nog ett härligt år trots den ytterst tragiska händelsen att vintermajs kanske lämnar oss och börjar musik spets i 1an..
Det är roligt att se dom nya ettorna, man ser nog sig själv i många ansikten. Många ganska nervösa och många väldigt förvånade när dom hör någon från ES2B som babblar högre än husen i korridorerna.

Det ska bli kul att se hur enskilda personer utvecklas under året, för jag vet att jag gjorde det.. Det gör säkert många andra också.

Jag har ett hyfsat schema..
Vissa dagar jobbiga, vissa dagar normala, 1 riktigt chill. Fredagen! 2 lektioner, Matte C och Kör A. Börjar 09:50 slutar 12:20!
Slutar 13:00 på tisdagar, också helt okej!
2 har slutat och 1 ny har kommit till klassen! Spännande news, i know. NÅVÄL

Jag och Jack fyller snart 17! Gud vad meningslöst.. Men det blir väl gemensamt kalasande iallafall, så det blir kul!

Ojojoj, skulle inte kalla detta ett blogginlägg. Mer random tankar från John.
Vad har man lärt sig idag då?
John är vallon.
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0