bloglovin bloglovin

ÅhejOCHhå

HEJSAN! John Hallberg - Yrkesveterinär här.

Då var det fredag. Allt är väl superduper.. Mja, Lisa åker till Stockholm imorgon och kommer hem på tisdag. Så det är väl lite surt. Hon ska och se Band of Horses, med förbandet First Aid Kit. Jag pluggar, lyssnar på musik och ser på serier.. -plugget, det vill säga.

I veckan har jag varit på teater, tre dagar irad. Teatern heter Alla Älskar Norman, den har premiär nästa tiiiisdag(?).. Sjukt bra, fantastiska skådespelare, hysteriskt rolig i vissa fall. Den är uppdelad i 3 delar... Vardagsrum, Matsal och Gården. Det är händelsen under samma tidsperiod. Orkar inte förklara skiten, riktigt bra i varke fall!

http://1.bp.blogspot.com/-zTwnRWHHfTc/TV5WW8YdVoI/AAAAAAAAAX0/q9M5eYu-izY/s1600/the-wombats1.jpgNå annat? 1 poäng ifrån MVG i Matte A (snabb).. Så jag ska väl få komplettera. Matte B är bara en massa babbel, där lär det inte gå lika lyckat.. Jag spelar gitarr på en högskolenivå enligt min lärare, härligt att höra iallafall. DragspelINSO nästa. NÄMÄN.. Lite musik då

The Wombats - Muy Corazón
The Wombats – Proudly Present....A Guide To Love, Loss & Desperation
Tales of Girls, Boys and Marsupials - 8/10 för en A Capella
Kill The Director - 9/10 fantastisk jävla låt!
Moving To New York - 7/10 Sjukt bra!
Lost In The Post - 6/10 Muy Buenos
Party In The Forest - 6/10 Mycket Bravo Juice
School Uniforms - 8/10 Pitchärna är gudomliga
Here Comes The Anxiety - 7/10 Härligt gung
Let's Dance To Joy Division - 9/10 Fredagsscen någon?
Backfire at the Disco - 7.5/10 Mycket bra
Little Miss Pipedream - 8.5/10 Alltså, ja..
Dr Suzanne Mattox PhD - 6.5/10 Jovars
Patricia The Stripper - 7/10 JEss
My First Wedding - 8/10 SJUK


Jag är sugen på att börja spela i ett Indie/Alternativ/Rock band. Vill bara göra reklam för mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0