bloglovin bloglovin

creepy dog is creepy

Vet att det är snällt att du försöker tipsa mig om Brawl Taunts Madde men... Jag gillar inte Nintendo efter åren,

dom har förlorat sin glans och Brawl Taunts är gamla och dom ska ses på Newgrounds. Och Skyward Sword är inget direkt köp för mig, men tack för du tänker på mig i alla fall, men läskigt för du inte har någon adress och enda sättet jag kan svara på dina saker är så här... På bloggen... Creepy. Så när du kommer med till exempel nå awesome nostalgi saker och inte skämt från Brawl som suger jämfört med Melee så kanske du överaskar mig, but now on the news!

Jack är en douchebag på bloggen... Ja...
Jack har Pokémon konversationer med någon Julia, Soul Silver äger, Fuck Black & White och nu fortsätter fler nyheter!
Jack's farmor fyllde år idag... ja.
John har bloggat & Jack förstör det med detta inlägg & konversationen om Pokémon... Ja.
Jack's msn har haft större problem sedan igår så hoppas det ska lösas nu men det är Söndag, imorgon är det filming för filmprojektet och hoppas det går bra! Over & out!
Söndagen spenderas med ... Doris. Det är min vänstra hand med mun & ögon så hejdå!



Dessa foton är tagen med min iPhone 3Gs... Cause i'm hot like that.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet, folk som jag gillar att vara anonyma... Men jag gillar dina inlägg så jag du vet att jag kommer att läsa dom! ;)

Scary...

2011-02-27 @ 20:42:36
Postat av: T Y P J U L I A

Någon Julia... och vem vet om de är bra ;) ?

2011-02-27 @ 23:05:53
URL: http://typjulias.se
Postat av: oskar

@nedersta bilden: "Evil comes in many forms"



Peace out br0

2011-02-27 @ 23:54:45
URL: http://flyingcheeta.blogspot.com/
Postat av: ehrelle

SVAR: Hihi okej. :) Tänkte typ båda, men grejen är den att jag vet inte ifall jag får in några frågor, hahaha

2011-03-01 @ 01:02:32
URL: http://ehrelle.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0