bloglovin bloglovin

Ett koliksbarns vaggvisor

Scenario: Lördag, Inlindad i ett täcke, kaffekopp och en kaka.

Allt är väl i livet! Jag slappar mig igenom tonårslivet helt utan motivation på framtiden. Jag försöker låta som en poet, men misslyckas med små marginaler.

Årstiden är vinter, jag väntar på vårtecken. Vintern må vara min favorit årstid, men bara i några veckor. Sen blir det fördjävligt. Du kan inte gå vars du vill pågrund av snö, det är kallt ibland och alltid grått. Men snön är nog bland det vackraste i hela denna värld. Mest när den faller sakta. Såsom i Kill Bill 1 när amerikan bruttan dödar asiat bruttan i slutet. Väldigt vacker scen.

Gud i London.. Så sjukt fantastiskt.

Det var det.

Johnny Flynn - The Wrote & The Writ

Razorlight - In The Morning

The Wombats - Kill The Director


The Libertines - Time For Heroes

The Kooks - Gap

Paolo Nutini - Jenny Don't Be Hasty

Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down

The Smiths - Panic

Edward Sharpe & The Magnetic Zeros - Home

Junip - In Every Direction

Killer Aspect - Bloodshot


Damn Seagulls - Once Upon A Time

Elliot Smith - Waltz #2 (XO)

The Bravery - Above And Below

The Hives - Inspection Wise 1999

Biffy Clyro - Born On A Horse

Mumford & Sons - Dust Bowl Dance

Phoenix - 1901


Miike Snow - Silvia

Adele - Hometown Glory

Sonata Arctica - Wildfire

Pendulum - The Island Pt 1
Pendulum - The Island Pt 2

Duffy - Delayed Devotion

CCR - Up Around The Bend

Uppskatta all musik. Annars får du stryk..
Nej, men iallafall
Om någon skulle fråga vad jag lyssnar på för musik, vad skulle jag svara?

Jo, enkelt.. Jag lyssnar på bra musik.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0