bloglovin bloglovin

GAUTOSJÖ!

Då var det dags igen.. Att jag kommer ut ur garderoben och bloggar lite! Nämen nu ska vi se..
Känns som att vi har fått lite ny publik på senaste tiden när jag varit lite frånvarande. Så kan ju säga så här..
Jag heter John och detta är en länk till min facebook sida! Vill mest bara ha publik på Dust Bowl Dance.. YouTuba skiten Jack äru snäll :)

Diskuteras ska det!
*Gautosjö
*Filmprojekt
*Städat!
*LP fynd
*Charlie Chaplin

GAUTOSJÖ!

På torsdag bär det iväg till gautosjö med far, farbror, deras damer och Lisa! Vi skulle egentligen farit till tärendö med Märta och varit där. Men då öppnades möjligheten att fara till min älskade stuga i det svenska fjället! Det var väldigt länge sen jag var där, så det ska bli väldigt roligt.

Filmprojekt

Imorgon ska vi filma våran film till svenskan. Ska inte spoila den, det får Jack äran att göra. Måste fixa kostymen!

Städat!

Jag har städat i mitt rum. Ville bara få det sagt eftersom det är ett sånt här unikt tillfälle.

LP Fynd

Hittade ett stort fynd med LP skivor, lite högre kvalité på skivorna än Kramgoa Låtar och Svensktoppen 1980. Allt från Abba till ZZ Top!

Charlie Chaplin

Hängde upp min första tavla någonsin i mitt rum.



Så var det med det..

Kommentarer
Postat av: typjulia

Haha men jag tyckte inte det var som så... Givande :( eller vad man nu ska säga. Har inte prövat Diamond och Pearl faktiskt, men visst kommer det ett nytt nu i vår (Black & White)? :>

2011-02-27 @ 17:08:26
URL: http://typjulias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0