bloglovin bloglovin

Gillar jag Zelda...?

"Madde: Hej Jack!  Brukar du spela "The Legend Of Zelda"? Det finns ju många olika, men skriv gärna någon! :)
Är själv Zelda-nörd!"

Så kommenterade hon även på min video med hundarna

"Med inslag av Zelda! :D"

Och jo Madde, jag är väldigt stor Zelda nörd! Har följt spelen sedan A Link To The Past och jag äger nästan alla. :)
Mitt Minish Cap blev stulet dock men annars så ligger jag ganska nära!

Om jag ska skriva någon får det bli A Link To The Past, som jag tycker personligen är den bästa.
Det är Zelda spelet på Super Nintendo, annars är det Majoras Mask eller Ocarina of Time jag skulle rekommendera mest utav allt! :D

Fast i videon dock är det bara Två Zelda låtar, början och efter introt ett tag, sen är det Pokémon & Super Mario 64! :D

Tack så mycket för förfrågan Madde och hoppas du älskar Zelda lika mycket som jag gör, skulle ha taggat
och köpa ett Nintendo 3Ds för remaken på Ocarina of Time, men remaken kommer senare än release date så köpte en kamera istället, bättre köp! Men i alla fall, tack för din fråga och glömm inte följa bloggen eller prenumera på Youtube! :D

Kommentarer
Postat av: Madde

Visste inte att det kommer en remake på Ocarina of Time! Taggar själv inför skyward sword!

2011-02-16 @ 13:33:57
Postat av: Jesper

Ocarina of time är det bästa av dom nya generationen! och visste inte heller de kommer en remake

2011-02-16 @ 16:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0