bloglovin bloglovin

Jack skriver & tar ut random ilska! :DD


En stop motion film av John Hallberg... Jag orkade inte se den röra sig för evigt så det är 1 time view så F5 om du vill se den igen...

I alla fall... Jack hära och grymt stolt över John som har bloggat igår och tycker synd om han för hans andra halva är i Stockholm över helgen så hittils spenderar jag min Lördag att mysa först framför laptopen, sen tog jag en dusch och nu närvarande vid de stationära monstret!

Jag ska förmodligen (mest troligt!) till Lisa senare för bakning kommer inte ihåg varför ens för jag är inte stort förtjust i semlor i helhet pågrund av mandelmassan eller vad det heter i dom och grädde.
För grädde är äckligt och jag tycker mer om vanilj semlor.

Jag har hållt på och varit en tråkig tönt så spenderade min fredag med Alex spelandes.... Gissa.
Pokémon, okej okej, säg vad ni vill, men mitt team i Pokémon Gul äger.
(Börja på Pokémon Gul för ska låna ut mitt Röd med mitt original Gameboy Color till Sam!)
Vi snackade också och sen så chilla vi vid datorn, sen gick han hem och jag la mig i sängen vid laptopen och satt på Youtube tills jag blev trött o halv försvann medvetet o la ner skärmen!

Nu, är det dags att börja packa ihop kameran, som är så liten och kompakt så har inte större problem med det, ta med usb kabeln till Sam, fixa saker jag behöver senare börja fråga när jag ska komma så det kan hända något denna sega lördag.

För daglig stalking av mig finns jag alltid på Yo! som jag alltid använder så håll utkick och är liten Yo! hora då och då.... Som twitter fast svenskt.

Jag älskar min kamera och har även fått höra av folk som säger att Canon 550D är bättre men jag har bara en sak att säga... Jag vill inte ha en jävla fet system fucking kamera och bära på när jag vill ha min äckligt dåliga vana med digitalkameror i storlek på min fucking system så håll käft, min är bättre i låg ljus och har bättre iso färdigheter än en jävla 550D om den nu filmar bättre,tar bättre bilder SÅ BRYR JAG MIG INTE!!11!1!!!1!!!
Jag köpte en Sony Nex-5 för dens kompaktighet, panorama, filmkvalité, ljud, iso ändring och iAuto.
Så jag skiter i Canon's alla features och jag är ett Canon fan också men skärp er.

+ är jag en Sony bitch. Min är kärlek.
Och om en som på min skola sa att hans filmkamera var bättre, sett dina filmer. It's not.
Jack är lite arg men Jack får vara det, Jack var less igår kväll och tar ut det nu.
Så skicka mig inga epost igen om att jag borde skaffa en Canon 550D istället.

Btw, Torsdags videon.
Måndag.

Kommentarer
Postat av: mjå

Notera att personen i fråga är en äckel NVare och kommer aldrig kallas för estet.

2011-02-19 @ 16:27:00
Postat av: lisa

hihi kompaktighet <3

2011-02-19 @ 16:36:00
URL: http://gangsterlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0