bloglovin bloglovin

pokémon måste fånga fle-- käft Ash.

Alex i vår klass har snackat om Pokémon dom senaste dagarna så fått värsta lusten att börja lira dom klassiska spelen igen!
John är mer Blå spelare än Röd men jag tycker Röd är coolare med dens val av Pokémon och fånga! :)

Sen är ju Silver bäst, lätt.

Men i alla fall, Torsdags videon blir försenad till imorgon pågrund av lathet, hittar inte vykort för vinnarna och vill göra någon extra ordinär video så hoppas och hål tummarna! :D

Kan lägga ut någon skit film bara men jag vill göra det specielt,

så hoppas ni håller tummarna för en fredags pixel!

Kalla mig vad du vill men du kan inte dissa Pokémon spelen, tv-serien,korten och allt som gjorde Pokémon sämre och "töntigt" ännu idag är allt förutom original spelen!


Kommentarer
Postat av: typjulia

omg jag älskar de gamla pokemonspelen till gameboy, körde på mitt firered och emerald i år!

2011-02-25 @ 23:15:37
URL: http://typjulias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0