bloglovin bloglovin

sunday party!


Eftersom Yo! appen funkar nu så kan ni ju alltid kolla där om varken jag eller John har bloggat för typ dagliga onödiga saker, kanske får John att skaffa Yo så blir det dubbelt så enklare att blogga!

Nu är det söndag och jag sitter med en chips från igår och ett iskallt glas vatten. Pappa fixar en hylla i mitt rum också så slipper ha mina spel i en låda sen!


Det börjar se mer och mer ut som ett Ikea rum här inne! :oo


Men söndagen ska spenderas med laptopen, chips, powernaps, Pokémon Gul, film kanske, önska att jag hade pengar och kolla igenom filmer som vi filma igår hos Sam!

Vi hade ganska roligt igår, gick till affären, köpte chips, vanilla coke & nuddlar! Hade inte ätit middag så nuddlarna var min middag, var ganska gott, chipsen var inte för pjökiga men i alla fall, sen satt vi vid sams laptop i typ 2 timmar innan vi gick ner och sen minns jag inte mycket mer, förutom att dom börja leka Top Model och jag var nån tjej som hade penis... Normalt.

Men vi får höras, ska fortsätta med att kolla runt på facebook och internet! Sen så blir det nog komma på nån film och se medan man äter chips!




orkar inte redigera något på laptopen och spelar på mitt gameboy advance sp för sam låna mitt colour!
och panorama bilden är lite hackig dära för jag är fortfarande n00b på kameran...

Kommentarer
Postat av: Madde

OMG! Ett zelda-gameboy!! O.O

2011-02-21 @ 14:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0