bloglovin bloglovin

En majestätisk giraff!

Hej tänkte blogga denna vackra lördagskväll här vid Sam's Macbook.
Jag tycker det är ascoolt... Bitchface :D

Men Lisa kom nyss och jag har köpt Cola & Indian Popcorn! Skulle ha haft en cider flaska också så var det tydligen alkohol också och bara 0.7% jag ba "Haha måste man va 18?"
hon i kassan titta på mig och log ba "Aa du måste ha legitimation och va 18."
Så fick välja bort den och gå och köpa en flask cola istället... Håller inte lika länge. *bitchface.*

Men sen så ska vi göra någonting roligt snart & imorgon är det bandrep så fett nice! Vi ska hålla på och fortsätta med våran låt & ni kanske inte vet om att jag spelar i ett band så tänkte lätt säga...

Jag sjunger i vårat band, fast vissa kanske inte kallar det sjunga när man använder tekniken som kallas, Screama.
John hatar det, men iaf.
Vi är ett metalband, Alex från min klass är bandets gitarrist, Jonas på vår skola är bassist, Oscar sjunger med mig & Joel som är väldigt trevlig pojk spelar trummor! Vi är inte helt 100 med namnet men vi heter
According To Mario

Påtal om ingenting...
Sam slog först ner min popkorn skål i sängen, sen efteråt så var han klar. Så slog han ner dem igen på golvet.
FML.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0