bloglovin bloglovin

Glad Pojke Här

Hej, John här! Idag har jag varit på skolan, jovars. Men exciting news för att efter skolan gick jag på stan.. Mina fynd på fyndhörnan var magnifika! Beatles vinyl och Creedence vinyl. Köpte självfallet båda två. Det gav mig rycket att plugga in vinylspelarn. Äntligen!

Nu sitter jag och rockar loss till, ptja just nu är det Proud Mary som spelas! Snart kommer Bad Moon Rising som är ledmotivet till hela min uppväxt.. Men nu Down on the Corner.

Finns ingenting härligare än musik i sin renaste form!



HD, jag vet.




Kommentarer
Postat av: cool

Lp-knaster är det bästa, seriöst. Vilken stämning, vilken precision :D

2011-01-12 @ 20:44:35
URL: http://www.emilia10000.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0