bloglovin bloglovin

hej hej, här uppdateras det!


Tog inte för länge och var fin kvalité, fick även en tygpåse som jag gav till min mor... Hon gillar tygpåsar.



Märkte idag att min video har fått 10 tummar upp, så det är officiellt. Ska försöka göra en video så det kommer ut en varje torsdag, håller på ännu med min speciella video som kommer bli en serie på kanalen så det är något och se framemot.
Eftersom det är varje torsdag så gjorde jag en snabbt och redigera. Väldigt random vet inte om den är rolig eller så men gör nog inte mycket!
Allt för er och som jag lovade!

Kommentarer
Postat av: Sam

Dig kan man allt lita på xD<3

2011-01-26 @ 21:15:22
URL: http://samthaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0