bloglovin bloglovin

hjärtekrossande upptäckt.

Alltså blir fan bara less, min stationära är typ förstörd! :'(
Alla mina program har fula ikoner och när jag trycker på dom ba, "som den här genvägen hänvisar till har ändrats eller flyttats. Genvägen kommer inte längre fungera korrekt."
Och får valen att Åtgärda,Ta bort eller avbryta. Kollat på Program och funktion listan så är jätte många program samma sak, fast när man klickar där står det.
"Ett ful uppstod när (program) skulle avinstalleras. Programmet har kanske redan raderas. Vill du ta bort (program) från listan över program och funktioner?"

Blir bara less och fungerar inte heller med en systemåterställning, MyWinLocker fungerar inte heller och massa skit har kört sig. Blir rädd att få ta bort allt på datorn. :/
Och det faktum att jag själv brukar lätt kunna fixa problem med datorn så blir jag bara less och deppig nu av detta och försökt undvika det här men nu hände det.

Min första tanke är att det hände när jag avinstallerade ett program och så sega det och jag avbröt bara, sen så starta jag om och sen så var alla program förstörda, kan varit något annat men vad har jag ingen aning.

Ingen förstår denna smärta, ska gå och äta Chicken Nuggets nu men det hjälper inte... :'(












Update:
Även efter jag ätit och dragit en system återställning så uppkom samma problem vid start.

Till vänster har vi MyWinLocker som inte fungerar.
Till höger första bilden är det som förklarar att systemåterställningen failar. Den nedre är ett av programmen som inte fungerar.
Till vänster är en av flera varnings fönster man får om man försöka köra dessa program.
Till höger är msn som är förstört även, som ni kan se så är det ett sådant enkel varning som vore simpel att lösa.
Men när man trycker på sitt posetiva alternativ så får man detta fönster som aldrig slutar ladda.





Kommentarer
Postat av: lisa

ne do er fin <3 och logga in på msn måste säga en grej :o

2011-01-06 @ 18:06:37
URL: http://gangsterlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0