bloglovin bloglovin

jack är väldigt aktiv

Eftersom jag försöker hålla sådan lång paus från datorn i sig tycker jag att jag borde i alla fall berätta för er några

saker.
Ny designen har jag inte fortsatt med så förhoppningsvis kanske i veckan men inte för höga förväntningar, varit på bandmöten så har typ inte haft tid, men nu är det så att jag tänker gå iväg från datorn för lite film och mys.
Sen sova sen har man ju sovmorgon!
Min vecka har hittils sett ut så här, har fått mitt första gitarrprov,träffat trummisen som ska förmodligen spela med oss, gjort klart engelska bok grejen och börjat förberedda mig för boksamtalet på Torsdag och NK prov på Fredag!

Men nu, Godnatt, ses i veckan om jag hinner! :D

Till veckan ska jag fråga någon om dom vill gästblogga så jag och John slipper, för John är sjuk antar jag för inte kom till skolan och jag är mycket från datorn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan lätt gästblogga, snacka om hur cool jag är,hur mkt du älskar mig å spn sårrå

2011-01-26 @ 14:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0