bloglovin bloglovin

Musik Projektet

John bloggar, för en gångs skull.. Har haft det lite fullt upp på senaste tiden, nu däremot har jag ont i nacken och ont i ryggen. Fördjävligt, blir att lägga sig på spikmatta snart.

Hur som helst, MUprojekt..
Alla grupper har valt 2 låtar som dom ska spela i lärkans fik, den 24 februari.
Jacks Grupp
The Red Jumpsuit Apparatus - Face Down (Acousticz)
30 Seconds to Mars - The Kill (Bury Me)
Min Grupp
Mumford & Sons - Dust Bowl Dance
Skillet - The Last Night

Jag och Märta gaddade ihop oss och gick med på att vi skulle spela Dust Bowl Dance och på andra låten så får dom andra ta vad fan som helst, vi kan rocka loss på ägg eller mungiga. Vi fick iallafall spela Dust Bowl Dance, jag ska spela PIANO.. Det är jag lite nervös för faktiskt, blir intressant hursomhelst! Märta ska sjunga, Anton L på trummor. Så på Dust Bowl Dance finns det faktiskt en chans att det blir sjukligt bra!

Andra låten blev The Last Night... Som i min åsikt, är en dålig låt. Men däremot blev det inte mungiga, det blev bas.. Svårighetsgraden är väl däsamma. He..he..he.. Märta ska sjunga och återigen Anton på trummor!

Det blir säkert bra.

Hursomhelst, världens bästa facerape -
"sitter och trycker i mig 15 paket mums mums, fan va mätt jag börjar bli!"
14 personer gillar detta.

Dagens ord: Hursomhelst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0