bloglovin bloglovin

Seg på att blogga..

Jag har inte bloggat så mycket på senaste tiden.. Jag har inga stora ursäkter för det, jag har bara varit upptagen med livet. Inte direkt suttit vid datorn så rejält mycket på några veckor.. Men jag gjorde iallafall en god insats och skaffade våra två första gästbloggare, Märta och Lisa. Vi tänker förmodligen ha fler gästbloggare i framtiden, vet inte vilka.. Det är bara att fråga någon av oss om ni får testa.

Nåväl.. Dagsuppdatering här då;
Sömnen har varierat.. Kom till skolan och började med Svenska. Toppen! Bland världens tråkigaste lektion när man är trött och sjuk. Jo, jag är fördjävligt sjuk förresten.. Stort tack till Anton L, Märta m.fl... Somnade till lite på Svenskan och underhöll iallafall främre raden med att göra nå slags läten i sömnen.. Ingenting jag bryr mig om. Senare vidare till Engelskan.. Då var det skriv uppgift och jag kände mig så sjukt arg just då. Man skulle skriva ett svar på ett brev eller nå sånt. Det blev att skriva en massa snällt skit, sen avsluta med några snabba dryga kommentarer och "you are not coming here, because i'm moving to the U.K." "Don't ever talk to me again." "Sincerely Yours, Harold".. Hur som helst, efter Engelskan har vi 3-4 timmars hål. Då åkte jag hem, men jag mådde så jävla kasst så jag inte kunde åka tillbaka. Det ledde till att jag var tvungen att missa snabbmatte nationella. Men det var iallafall 3 borta idag som skulle göra det, så jag får väl göra det samtidigt som dom.

NU.. Har jag radat upp hostmedicinerna och tänker nu sova.. Sova hårt som fan eftersom jag börjar 3 imorgon! HAH!!

Kommentarer
Postat av: MKero

Jag smittade dig wohoo

2011-01-27 @ 16:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0