bloglovin bloglovin

SEGRAR!

Fan va lågt våra läsare har sjunkit när vi inte har bloggat! :O
Kanske dags för mig att göra det då, jag är tillbaks efter min blogg paus!
Sa inte att jag tog en men eftersom jag måste skriva mindre om spel så kan jag inget skriva, jag har gjort lite Engelska & Svenska arbeten hemma i veckan, läst böckerna, skrivit arbetet osv... Rätt simpla grejer!

Jag har fått en Sega Mega Drive Modell 2 för alla som bryr sig om klassiska tillbehör, den är inte nära lika elegant och effektfull som första modellen men för ett pris på 0 kronor så är den det värd!

Jag fick den för sålde massa 8-bit Nintendo spel och tillbehör till en kompis jätte billigt för min 8-bit konsol är ju sönder så.
(Jävla dig storebror!)

Så när jag sa att jag kanske skulle köpa en Sega Mega Drive(Genesis i USA) så sa han att han hade två och att jag kunde få en, först så sa jag "Det kan jag inte ta emot, du skojar?"
Men eftersom han var så vänlig och gav mig konsolen helt gratis så blev jag glad, fick låna kontroller,spel och sladdar ett tag tills jag köpt eget.
Fast nu är det för mycket spel grejs så vi hörs, ikväll blir det spelande och mys m. Lisa & Sam! Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0