bloglovin bloglovin

söndagsmys & pjamas läge !




Har nu beställt kontrollen och hoppas det går bra för beställningen och inte för mycket extra betalning om så är det en väldigt bra hemsida och fortsätter gärna, kunde gjort allt själv om jag hade haft pengar men lånar nu och får betala tillbaks i slutet på månaden.
200kr med shipping och senare extra antar jag så HÖGST 300kr om vi har tur! :D

Kommer behöva den för mycket spelande på datorn och bland annat en ny serie jag ska göra på min Youtube kanal, det kommer bli roligt, kommer väcka barndoms minnen, det kommer vara SPEL, men bara klassiker som nog alla har spelat så hoppas ni gillar det, om inte så gör det inte värst mycket för mig för jag tycker det är en spännande idé och är jätte taggad och göra videos med klassiker i och börja använda min capture device och klassiska konsoler! Men nu blev det för mycket tech-tech och spel-spel så nu är det söndag, varit i pjamas hela dagen, tänker inte gå ut heller, duscha ikväll & annars... Göra inget! :D
Så ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0