bloglovin bloglovin

avslappnad!

Kom hem för ett tag från skolan och idag kommer bli en mys/tråkig/chilldag, sådana dagar älskar jag!
Sitta hemma göra absolut ingenting!
Ska nog fixa lite i rummet och koppla om Xboxet men det blir sen, ska kanske installera resten av mina program eller spela gitarr...
För John vore detta ett simpelt val men jag avvaktar, nu här är en pingvin och nu går jag!



Det här en fin upptäckt jag hittade idag när
vi såg en års krönika om Världen!

Det är grymt häftigt! :D
Men ingen har likadan fantasi så många såg det inte...

Kommentarer
Postat av: MKero

evigt tacksam Jack & John för att ni gjorde eran blogg till min startsida... wow, not

2011-01-10 @ 23:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0