bloglovin bloglovin

upside down is the tower inside!

Idag har vi haft musik för första gången efter lovet och vi blev uppdelade i grupper, hamnde i en ganska okej grupp för vi har Sanna på sång och hon sjunger så himlans vackert!
Vi ska spela akustisk cover av Face Down av The Red Jumpsuit a...(skitsamma) och The Kill av 30! Seconds To Mars.
Funderar på om man kanske ska hjälpa till med sången men vågar nog inte för har tidernas värsta sätt att se på det, tänk om man får dålig kritik av sin sång och jag skulle aldrig kunna hantera det... Om någon säger att jag är kass på gitarr så håller jag gladligen med men ja.
Något som bara inte stämmer ibland! :D

Nu bloggade jag om musik, yey...

Eftersom jag varje gång bloggar om något "nördigt" som till exempel, spel,dator & osv... Så ingen gillar mina inlägg så lämnar ansvaret på John dom kommande dagarna och tänker bara säga att håller på och lär mig Stone Tower Temple på gitarr från Zelda, men det är nördigt så detta är slutet på inlägget, ha det bra mina kycklingarrr!



Och en sista sak så alla vet, jag ska nu fixa med min dator så slå igång era careboxar! :D

Kommentarer
Postat av: Sam

läser gladeligen dina "nörd" inlägg :D<3

2011-01-11 @ 18:49:57
URL: http://samthaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0