bloglovin bloglovin

the preservation of the martyr in me

Jag kan nog inte hålla mig värst borta från bloggen när jag praktiskt taget andas bloggen för jag alltid vill blogga. Låter lite fel men det är kul och skriva av sig, om ni undrar varför höger ögat ser konstigt ut så skiter jag faktiskt lite i det, för det är bara en bild som jag använder när jag tycker den gamla har använts för mycket!

John har glömt säga att vi har tidernas bästa schema, som sagt för det har vi också!

Vi har argumenterat och flera strider efter så kom vi fram till...

Pixelzmania är ett fult namn. Jag kom på det helt random för att komma någon vart och John säger alltid "Kom på något bara."


Så det blev Pixelzmania. Men det betyder att vi SKA ändra namn på bloggen.
Vi behöver idéer och hoppas John säger till innan vi byter nästa gång. Han stör sig mest på "Z"
i namnet.
Men nu får vi hoppas på att vi kommer på något eller om han gör, vi tar gärna tips om ni har så får  fråga runt på skolan och så vidare... Men nu får vi som sagt höras nästa gång! :D

Snart är det farväl... Vet inte när vi ändrar namn hur vi ska gö

med designen osv... Blir väl nytt allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0