bloglovin bloglovin

achtung!

Jaha jaa, här bllir man tvingad att skriva blogginlägg, men nåja jag är ganska skillad på utpressning så kan nog få ut något av det i slutändan.
Lokation: Märtas lägenhet på Porsön
Fredag kväll är scenariot, på plats har vi Lisa, Jack, John och jag. Vi har spelat en omgång Monopol vilket antagligen är världens tråkigaste spel, men vi fick se nya sidor av varandra,
John "den girige jäveln", Lisa "pampen bland bohem kvarteren", Jack "den ödmjuke och mesige försäljaren".
Nu tänkte vi nog se "I Rymden finns inga känslor" för tydligen har Lisa hyrt den, och så ska vi poppa nya popcorn för Jack och Lisa brände de förra, de smaka skit.
Ska föreslå massagetåg också.
Tack och hej, vi ses ej, det är bra för mig, tråkigare för dig, eller föresten vet ej, jag är en tjej, va otur för dig, det här var kanske inte en så kul grej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0